مقالات

آموزش دیتیلینگ خودرو در تهران

آموزش دیتیلینگ خودرو

آموزش دیتیلینگ خودرو در مجتمع خدمات خودرویی برتر به صورت کاملا حرفه ای ارائه می شود. با یادگیری این مهارت پولساز و محبوب می توانید به عنوان کارآفرین کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

اگر شما به دیتیلینگ خودرو علاقه مند هستید یا اینکه قصد فعالیت در این زمینه را دارید، قبل از هر کاری باید تحت آموزش استادان حرفه ای قرار بگیرید تا تخصص و اطلاعات لازم را به دست آورید. همچنین باید با ابزارها و روش های مدرن دیتیلینگ خودرو آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید با تسلط نسبی مشغول به فعالیت در این زمینه شوید.    

به عبارتی دیگر می توان بیان کرد که دیتیلینگ خودرو مانند صافکاری pdr (یا صافکاری مدرن و بدون نقاشی) و نانو سرامیک بدنه خودرو جزو خدمات خودرویی است که باید آن را به صورت حرفه ای بیاموزید تا بتوانید با استفاده از درآمد کسب کنید یا کارآفرینی داشته باشید و با فراهم آوردن شرایط مناسب برای دیتیلینگ خودرو، موجب اشتغال تعدادی از افراد شوید.

در همین راستا پیشنهاد می شود برای آموزش دیتیلینگ خودرو از دوره های آموزشی مجتمع خدمات خودرویی برتر استفاده کنید تا به صورت کامل این مهارت را بیاموزید و به یک دیتلیر حرفه ای تبدیل شوید.   

برای استفاده از دوره های آموزشی دیتیلینگ خودرو، پولیش، نانو سرامیک، صافکاری PDR مجتمع خدمات خودرویی برتر می توانید با شماره تلفن 02177167674 تماس بگیرید.

آموزش دیتیلینگ خودرو به صورت حرفه ای

آموزش دیتیلینگ خودرو شامل چه مواردی است؟

  • توضیح در مورد دیتیلینگ خودرو
  • آشنایی با تجهیزات و ابزار
  • تدریس موارد تئوری و عملی دیتیلینگ خودرو توسط استاد حرفه ای
  • دیتیلینگ خودرو با مواد شیمیایی و تجهیزات آن
  • دیتیلینگ خودرو سازگار با محیط زیست
  • تکنیک های دیتیلینگ خودرو
  • نگهداری بعد از دیتیلینگ خودرو

چگونگی آموزش دیتیلینگ خودرو در تهران

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه می توان دیتیلینگ خودرو را به طور کامل انجام دهید؟

یادگیری مبانی دیتیلینگ خودرو یک تجربه عالی برای به بهترین شکل ظاهر شدن خودرو و حفظ ظاهر عالی آن برای سال های آینده ارائه می دهد. دوره های آموزشی به صورتی است تا هر شرکت کننده با اصول اولیه دیتیلینگ خودرو آشنا شود. این دوره آموزشی تئوری ـ عملی برای علاقه مندان به دیتیلینگ خودرو بسیار حرفه ای طراحی شده تا شرکت کنندگان بتوانند نکات و ترفندهای آن را به صورت دقیق بیاموزند.

با استفاده از دوره آموزشی دیتیلینگ خودرو، شرکت کنندگان می توانند یاد بگیرند که به صورت عملی آن را روی خودروهای وارداتی و داخلی انجام دهند.

با دیتیلینگ خودرو ارزش خودرو حفظ می شود و افت قیمت پیدا نمی کند، به همین دلیل است که این نوع خدمات خودرو پرطرفدار بوده، به خصوص برای کسانی که به سالم بودن خودرو از لحاظ ظاهری اهمیت می دهند. بنابراین می توان بیان کرد که با یادگیری دیتیلینگ خودرو می توان شغلی با درآمدی بالا راه اندازی کرد.

پیشنهاد می شود برای کسب مهارت های لازم در این زمینه از دوره های آموزشی دیتیلینگ خودرو مجتمع خدمات خودرویی برتر استفاده کنید تا از مزایای این دوره آموزشی بهره مند شوید.

چه کسانی می توانند در دوره های آموزشی دیتیلینگ خودرو شرکت کنند؟

اگر شما در دیتیلینگ خودرو تازه کار هستید یا به این کار علاقه دارید، همچنین به دنبال یادگیری نحوه دیتیلینگ خودرو هستید و به دنبال افزایش درآمد در حوزه خدمات خودرو به صورت نیمه وقت یا تمام وقت بوده یا اینکه فقط به دنبال کسب مهارت دیتیلینگ خودرو هستید، این آموزش ضروری است.

در این دوره شما روش صحیح شستشوی وسیله نقلیه را یاد خواهید گرفت که به کاهش خراش کمک می کند و مانع از آسیب به رنگ خودرو می شود. در این دوره شرکت کنندگان یاد می گیرند که چگونه از مواد شیمیایی یا محصولات مختلف به درستی استفاده کنند تا به بهترین نتایج دست یابند.

چه به دنبال مراقبت از خودرو جدید خود باشید و چه بکوشید تا خودرو خود را درخشان و زیبا کنید و یا اینکه این مورد به عنوان شغل در نظر بگیرید. این دوره آموزشی به شما کمک خواهد کرد. در دوره آموزشی دیتیلینگ خودرو مجتمع خدمات خودرویی برتر جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنیک‌ها را به شما آموزش داده می شود.

موارد آموزشی دیتیلینگ خودرو

ممکن است بسیاری از صاحبان خودرو کلمه «دیتیلینگ خودرو» را شنیده باشند؛ اما بیشتر آنها نمی توانند دقیقاً معنی و نحوه عملکرد آن را مشخص کنند. دیتیلینگ خودرو در سطح بسیار ابتدایی، باعث می‌شود تا یک وسیله نقلیه تا حد امکان به «نو» و حتی در برخی موارد «بهتر از نو» به نظر برسد.

دیتیلینگ خودرو فرایند بهبود وضعیت ظاهر داخلی و خارجی خودرو است. این مورد شامل کامل ترین تمیز کردن، هر گونه بهبودی برای مقابله با عیوب جزیی مانند خراش واضح پوشش و محافظت برای حفظ وضعیت ظاهری خودرو است.

در دوره آموزشی دیتیلینگ خودرو، طیف وسیعی از خدمات دیتیلینگ خودرو مانند محافظت از خودروی جدید، اصلاح و بهبود رنگ تک مرحله ای و چند مرحله ای، کاربرد پوشش سرامیکی و جزئیات تعمیر و نگهداری بیان می شود. همچنین مراحل تمیز کردن عمیق داخلی و خارجی و جزئیات محفظه موتور به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

برای آگاهی بیشتر می توانید مقاله دیتیلینگ خودرو  مطالعه کنید.

آموزش دیتیلینگ خودرو در تهران

بهترین دوره آموزشی دیتیلینگ خودرو در تهران

زمانی که در بهترین دوره آموزشی دیتیلینگ خودرو در تهران شرکت کنید، با یادگیری دیتیلینگ خودرو می توانید در این حوزه مشغول به فعالیت شوید و با سرمایه اندک، درآمد بالایی داشته باشید.

از آنجایی که قیمت خودرو در حال افزایش است، در نتیجه قدرت خرید افراد رو به کاهش است، بر همین اساس افراد مجبور به خرید و فروش خودروهای کارکرده هستند. همه این موارد باعث می شود که صاحبان خودرو به جز موارد فنی وسیله نقلیه خود، به دنبال نگهداری ظاهر آن باشند، دیتیلینگ خودرو یکی از روش های مهم برای حفظ زیبایی ظاهری انواع خودرو است و مانع از کاهش قیمت خودرو می شود.

همچنین افرادی که به ظاهر خودروی خود اهمیت می دهند، همواره به دنبال انجام خدمات ظاهری خودرو هستند تا وسیله نقلیه خود را همانند روز اول نگه دارند.

با توجه به موارد بیان شده دیتیلینگ خودرو در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و اگر توسط دیتیلر حرفه ای انجام شود، بسیار موثر خواهد بود. بنابراین کسب مهارت و انجام دیتیلینگ خودرو در بهترین مرکز آموزشی خودرو می تواند شغلی پرسود با ریسک پایین باشد.

هزینه آموزش دیتیلینگ خودرو

با توجه به نوع دوره، موارد آموزشی (تئوری و عملی) هزینه دوره آموزشی محاسبه می شود. کیفیت آموزش و سطح آن و استادان دوره های آموزشی دیتیلینگ خودرو بر قیمت آن تاثیرگذار است. پیشنهاد می شود برای یادگیری دیتیلینگ خودرو، آن را در یک مجتمع خدمات خودرویی معتبر آموزش ببینید، حتی اگر هزینه دوره های آموزشی آنها بالاتر باشد؛ با این کار شما دیتیلینگ خودرو را به صورت اصولی و حرفه ای یاد خواهید گرفت و در آینده بهترین درآمد را خواهید داشت. بنابراین برای شما مقرون به صرفه است که از دوره های آموزشی با کیفیت استفاده کنید تا اینکه بخواهید در کلاس های ارزان و بدون کارایی شرکت کنید.

در هنگام انتخاب دوره های آموزشی موارد فنی و ظاهری خودرو حتما دقت داشته باشید که در مراکز معتبر مانند مجتمع خدمات خودرویی برتر ثبت نام کنید.  

آموزش دیتیلینگ در مجتمع خدمات خودرویی برتر

مجتمع خدمات خودرویی برتر دوره های آموزشی در زمینه های PDR و  Detailing، لیسه گیری به صورت انفرادی با بالاترین کیفیت برگزار می کند که قصد دارد در آینده نه چندان دور این کلاس ها را به صورت گروهی برگزار کند.

این مجتمع خدمات خودروی برتر با کادری مجرب و آموزش دیده، دارای چند سال سابقه درخشان در زمینه خدمات خودرو با مدارک بین المللی است.

مجتمع خدمات خودرویی برتر ارائه کننده انواع خدمات مانند صافکاری مدرن PDR، لیسه گیری، نقاشی، موج گیری بدنه، نانو سرامیک، صفرشویی تخصصی، احیا و ریکاوری رنگ بدنه، تعمیرات موتور و گیربکس، سرویس جلوبندی، نصب آپشن، سرویس های دوره ای، چرم دوزی، کاور بدنه، تیونینگ، فیس لیفت با کیفیت بالا و به شکل تخصصی است.

برای ثبت نام در دوره های آموزشی مجتمع خدمات خودرویی برتر می توانید از طریق لینک زیر تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *