مقالات

نانو سرامیک بدنه خودرو و مزایای آن

نانو سرامیک بدنه خودرو و مزایای آن

نانو سرامیک بدنه خودرو معمولاً نوع خاصی از مواد شیمیایی است که بر روی بدنه خودرو اعمال می شود، برخلاف سایر انواع واکس خودرو، به راحتی شسته نمی شوند. نانو سرامیک با سطح رنگ خودرو پیوند ایجاد می‌کند و برای مدت طولانی‌تری باقی می‌ماند و بدون تأثیر بر رنگ کارخانه، یک روکش براق دائمی به آن می‌دهد.

نانو سرامیک زمانی که روی سطح رنگ خودرو اعمال می شود، می تواند کثیفی، روغن، آب را دفع کند و تا حد قابل توجهی در برابر خراش مقاوم باشد.

مزایای نانو سرامیک برای بدنه خودرو

نانو سرامیک بهترین محافظت را در برابر خراش های خفیف دارد، از آنجایی که نانو سرامیکی به عنوان یک لایه محافظ در برابر خراش ها و لک های جزئی عمل می کند. مهم است که به یاد داشته باشید که پوشش های سرامیکی ضد خش هستند؛ اما کاملا ضد خش نیستند.

از سطح رنگ خودرو واراداتی در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند: هنگامی که سطح رنگ خودرو شما برای مدت طولانی در معرض حرارت شدید قرار می گیرد، ممکن است اشعه های مضر موجود در آن باعث اکسیداسیون شود که منجر به ترک خوردگی یا محو شدن سطح رنگ می شود. در چنین شرایطی، نانو سرامیک به عنوان یک مانع عمل می کند و از سطح رنگ خودرو شما محافظت می کند.

از رنگ خودرو در برابر آسیب های ناشی از فضولات و کثیفی پرندگان محافظت می کند: فضولات پرندگان، گل و لای، زمانی که برای مدت طولانی شسته نشوند، می توانند در سطح رنگ شما حل شوند و به رنگ ماشین شما آسیب وارد کنند. هنگامی که یک پوشش به عنوان نانو سرامیکی وجود دارد، نمی تواند به رنگ اصلی خودرو نفوذ کند و می توان از آسیب ها جلوگیری کرد.

خواص آبگریز نانو سرامیکی مزایای متعددی را ارائه می دهد: خشک نگه داشتن سطح رنگ خودرو به افزایش طول عمر آن کمک می کند. از آنجایی که نانو سرامیک دارای ویژگی های آبگریز است، به حفظ رنگ اصلی خودرو شما در شرایط مختلف کمک می کند و از تعمیرات پرهزینه رنگ جلوگیری می کند.

به جز مزایایی که بیان شد، پوشش نانو سرامیک در برابر عوامل محیطی مانند باران اسیدی و آلاینده های مضر که ممکن است به رنگ خودرو شما آسیب برساند، محافظت می کند.

برای استفاده از نانو سرامیک مجتمع خودرویی برتر می توانید با شماره تلفن 02177167674 تماس بگیرید.

نانو سرامیک بدنه خودرو مجتمع برتر

چگونگی استفاده از نانو سرامیک بدنه خودرو

انجام نانو سرامیک برای بدنه خودرو کار بسیار تخصصی است، به این صورت که حتما باید توسط متخصصان آن به آرامی و به طور یکنواخت روی بدنه خودرو با استفاده از گردگیر یا هر وسیله اعمال کننده دیگر اعمال شود.  لازم به ذکر است که اگر نانو سرامیک توسط یک متخصص با تجربه انجام نشود، کارایی لازم را نخواهد داشت و فقط بدنه خودرو را را کثیف می کند.

قیمت نانو سرامیک بدنه خودرو

هزینه نانو سرامیک برای بدنه خودرو به عوامل مهمی مانند نوع خوردو، میزان خط و خش خودرو، نوع نانو سرامیک و تعداد لایه های سرامیکی بستگی دارد.

در هنگام استفاده از نانو سرامیک بدنه خودرو باید به کیفیت آن توجه داشته باشید، هرگز فکر نکنید که اگر قیمت برخی از خدمات خودرویی پایین است، به علت اینکه از شما هزینه کمتری دریافت می کنند، بلکه ممکن است از مواد نانو نامرغوب یا لایه های کمتری استفاده کنند، در نهایت نانو سرامیک با کیفیت پایین تر به شما ارائه می دهند. بنابراین نانو سرامیک خودرو باید توسط متخصصانی انجام شود که در این زمینه تخصص لازم را دارند و این کار را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می دهند.

نانو سرامیک بدنه خودرو چه تفاوتی با واکس خودرو دارد؟

واکس خودرو یک ماده شیمیایی است که با سطح رنگ خودرو پیوندی ایجاد نمی کند، فقط روی آن قرار می گیرد. اما وقتی صحبت از نانو سرامیک به میان می‌آید، بسیار انعطاف‌پذیر هستند و با ایجاد پیوند قوی با رنگ اصلی، محافظت بهتری برای مدت طولانی ارائه می‌دهد.

آیا نانو سرامیک برای انواع خودرو مناسب است؟

 پوشش نانو سرامیکی گزینه ایمن برای انواع خودرو است که باید در نظر گرفته شود. این کار مزایای بسیاری برای محافظت از سطح رنگ بدنه خودرو ارائه می دهد و ارزش خودرو شما را در دراز مدت افزایش می دهد. همچنین با استفاده از نانو سرامیک روند تمیز کردن خودرو آسان تر می شود.

نحوه نگهداری نانو سرامیک بدنه خودرو

هنگامی که افراد خودرو خود را نانو سرامیک می کنند، همواره با این سوال روبه رو هستند که چند وقت یکبار باید خودرو خود را تمیز کنند یا به کارواش ببرند؟

اگرچه گرد و غبار و آلودگی ها به رنگ اصلی کارخانه نمی رسند، اما می توانند روی لایه پوشش داده شده سرامیکی رسوب کنند. بنابراین می توانید خودرو خود را بشویید؛ اما مطمئن شوید که این کار را با احتیاط و بدون استفاده از برس های ساینده و مواد شیمیایی خشن انجام می دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله نانو سرامیک چیست؟ پیشنهاد می شود.

نانو سرامیک خودرو

بهترین نانو سرامیک بدنه خودرو

اگر به دنبال بهترین و مقرون به صرفه ترین نانو سرامیک بدنه خودرو هستید، می توانید این کار را به مجتمع خدمات خودرویی برتر بسپارید. در مجتمع خدمات خودرویی نانو سرامیک توسط متخصصان آن با بالاترین کیفیت انجام می شود.

مجتمع خدمات خودرویی برتر با کادری مجرب و آموزش دیده، دارای چند سال سابقه درخشان در زمینه خدمات خودرو با مدارک بین المللی  است.

مجتمع خدمات خودرویی برتر ارائه کننده انواع خدمات مانند صافکاری مدرن PDR، لیسه گیری، نقاشی، موج گیری بدنه، نانو سرامیک، صفرشویی تخصصی، احیا و ریکاوری رنگ بدنه، تعمیرات موتور و گیربکس، سرویس جلوبندی، نصب آپشن، سرویس های دوره ای، چرم دوزی، کاور بدنه، تیونینگ، فیس لیفت با کیفیت بالا و به شکل تخصصی است.

همچنین مفتخر به برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های PDR و  Detailing، لیسه گیری به صورت انفرادی برای دوستانی از سراسر کشور عزیزمان است که در آینده نه چندان دور این دوره ها به صورت گروهی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *