مقالات

نصب 8 آپشن جدید خودرو

آپشن جدید خودرو

اغلب «آپشن جدید خودرو» می تواند به صورت جداگانه روی خودرو شما نصب شود. در ادامه آپشن هایی مطرح می شود که نمایندگی های خودرو یا یک مجتمع خودرویی مانند مجتمع خدمات خودرویی برتر می تواند به خودروی شما اضافه کند که نصب آنها شما را شگفت زده خواهد کرد.

ویژگی های آپشن جدید خودرو

1- کیت روشنایی

افزودن کیت خودروی روشنایی محیط داخلی خودرو حسی بی نظیر به خودرو شما می‌دهد. این آپشن جدید خودرو ، بسیار کاربردی است که می توانید در هنگام رانندگی در شب، داخل خودرو خود را ببینید، به خصوص زمانی که نیاز به پیدا کردن چیزی دارید یا وقتی در را باز می کنید.

چراغ ورود یا خروج روی آن نصب می شود. آپشن عالی برای دیدن داخل خودرو خود هنگام باز کردن در خوردو هنگام شب بسیار کاربردی است.

از دیگر برنامه های کاربردی تنظیم هر رنگ یا روشنایی برای این کیت خودرو است که همان طور که بیان شد موجب روشنایی محیط داخلی  می شود.

انتخاب رنگ از طریق چرخ رنگ یا نمونه های از پیش تعیین شده انجام می شود. بنابراین می توانید هر چند وقت یکبار که دوست دارید، رنگ ها را تغییر دهید تا با هر موقعیت یا حالتی مطابقت داشته باشد. حتی می توانید تنظیمات مختلفی را برای چند منطقه انتخاب کنید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله واکس خودرو و پولیش خودرو و تفاوت آنها با یکدیگر پیشنهاد می شود.

نصب آپشن

2- سیستم ورود بدون کلید (یا کیلس)

فرض کنید می‌خواهید یک خودروی جدید با سیستم ورود بدون کلید بخرید و نمی‌خواهید زیاد برای این آپشن جدید خودرو هزینه کنید. در واقع شما می توانید این آپشن را به وسیله نقلیه جدید خود اضافه کنید.

کیت موجود برای سیستم ورود بدون کلید از فناوری  VAISاستفاده کرده است، ورود بدون کلید، قفل راه رفتن و ورودی روشن را بر اساس نزدیکی به این آپشن اضافه می کند.

3- صندلی چرمی

گاهی اوقات شما یک فضای داخلی چرم را می خواهید، اما از نظر اقتصادی به صرفه نیست که آن را تهیه کنید.

گزینه های زیادی برای این کار وجود دارد. شما می توانید صندلی های چرمی را از طریق نمایندگی یا اینکه از طریق مجتمع های خودرویی مانند مجتمع خدمات خودرویی برتر نصب کنید. البته معمولاً هیچ تفاوت قابل تشخیصی بین ظاهر، تناسب یا دوام بین چرم نصب شده توسط نماینده یا مجتمع خودرویی و چرم نصب شده در کارخانه وجود ندارد.

صندلی های چرمی پس از فروش را می توان با طرح های رنگی خاص، آرم های دوخته شده و روکش های متنوع سفارش داد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله دیتیلینگ خودرو  پیشنهاد می شود.

4- رادیو ماهواره ای و بلوتوث پخش موسیقی

اگر ماشین شما قدیمی است یا اگر ماشین کاملاً جدید شما رادیو ماهواره‌ای دارد. شما می‌توانید به آن یک سیستم ارتقا یافته اضافه کنید. نمایندگی‌ها و مجتمع خدمات خودرویی برای ارتقای فناوری پیشرفته مانند بلوتوث و آداپتورهای رادیویی ماهواره‌ای و غیره خدمات بسیاری ارائه می دهند.

5- صندلی های گرم شده

تقریباً هر خودرویی می‌تواند صندلی‌های گرمکن نصب کند. کیت ها ساده هستند، نصب آن ساده است و هزینه آن به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه است. اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید، صندلی های گرمکن آپشن بسیار خوبی هستند که شما می تواند با هزینه ای ناچیز آن را از طربق نمایندگی یا مجتمع خدمات خودرویی نصب کنید.

6- سیستم 4WD

باور کنید یا نه، می توان سیستم 4WD  را به ماشین های مدل بالا اضافه کرد. وقتی به آن فکر می‌کنید، احمقانه است، زیرا اضافه کردن 4WD  بسیار پیچیده‌تر از اضافه کردن صندلی‌های چرمی یا بریدن یک سوراخ در سقف است. با این کار قدرت حاصل از موتور به 4 چرخ خودرو انتقال پیدا می کند، سپس خودرو به حرکت درمی آید؛ بنابراین این کار موجب می شود که قدرت موتور به خصوص در جاده های ناهموار بیشتر شود. همچنین میزان سوخت خودرو را کاهش می دهد و راحتی بیشتر برای سرنشینان به ارمغان خواهد آورد.

7- تهویه مطبوع

این آپشن دیگر خیلی کارایی ندارد، زیرا اکثر خودروها (حتی ابتدایی ترین مدل ها) دارای تهویه مطبوع استاندارد شدند. با این حال چند سال پیش، سیستم های تهویه مطبوع پس از فروش به خودروها اضافه می شد.

8- دودی و ضد گلوله کردن شیشه ماشین

ممکن است نصب این نوع آپشن شما را شگفت زده کند. همانطور که معلوم است، ده ها هزار نفر وجود دارند که به دلایلی به یک خودرو با شیشه دودی یا ضد گلوله نیاز داشته باشند. بنابراین به علت حالت امنیتی و محافظت از جان افراد با حساسیت امنیتی، این آپشن جدید خودرو طرفداران بسیاری دارد و از محبوبت بالایی برخوردار است.

نصب آپشن خودرو داخلی

از آنجایی که نصب آپشن جزو مواردی است که حتما باید توسط متخصصان آن صورت گیرد، پیشنهاد می شود آن را در مراکز خدمات خودرویی  انجام دهید.

نصب آپشن خودرو وارداتی لوکس

خودروهای وارداتی به علت ویژگی های پیچیده ای و خاصی که دارند، باید هر کدام از کارهای آنها توسط متخصصان خدمات خودرویی انجام شود.

درباره نصب آپشن این نوع خودروها نیز همین طور است، به این صورت که باید سیستم صوتی آنها را در مراکز خودرویی برتر نصب کرد تا از کیفیت بالایی برخوردار باشند و از خاص بودن خودروهای لوکس کاسته نشود. 

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله 10 نشانه برای تعمیر گیربکس پیشنهاد می شود.

نصب آپشن

مرکز نصب آپشن خودرو در تهران

برای نصب آپشن خودرو خود می توانید آن را در مجتمع خدمات خودرویی برتر توسط متخصصان انجام دهید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید.

مجتمع خدمات خودرویی برتر با کادری مجرب و آموزش دیده، دارای چند سال سابقه درخشان در زمینه خدمات خودرو و گذراندن دوره های آکادمی و دارای مدارک بین المللی  است. 

مجتمع خدمات خودرویی برتر ارائه کننده انواع خدمات مانند صافکاری مدرن PDR ، لیسه گیری، نقاشی، موج گیری بدنه، نانو سرامیک ، صفرشویی تخصصی، احیا و ریکاوری رنگ بدنه، تعمیرات موتور و گیربکس، سرویس جلوبندی، نصب آپشن، سرویس های دوره ای، چرم دوزی، کاور بدنه، تیونینگ، فیس لیفت با کیفیت بالا و به شکل تخصصی است.

همچنین مفتخر به برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های PDR و  Detailing، لیسه گیری به صورت انفرادی برای دوستانی از سراسر کشور عزیزمان بوده است که در آینده نه چندان دور این دوره ها به صورت گروهی و مکرر برگزار خواهد شد.

دیدگاهی در مورد “نصب 8 آپشن جدید خودرو

  1. بازتاب: صافکاری PDR |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *