مقالات

نگهداری خودرو با روش های مدرن

نگهداری خودرو با روش های مدرن

نگهداری خودرو با روش های مدرن (دیتیلینگ خودرو، پولیش، نانو سرامیک، صافکاری مدرن)

هر صاحب خودرویی می داند که برای نگهداری خودرو با روش های مدرن، دیتیلینگ خودرو یکی از روش های بسیار مهم است؛ زیرا یکی از مواردی است که برای بالا نگه داشتن ارزش خودروی ضروری است. احتمال اینکه کارواش کثیفی ها و زباله ها را از خودرو پاک کند، زیاد است؛ اما دیتیلنیگ، خودرو شما را در وضعیت ایده آل نگه می دارد، همچنین پولیش، نانو سرامیک و صافکاری PDR می تواند ایرادهای ظاهری خودرو شما را برطرف کند و مانع از افت قیمت آن شود.

روش های مدرن برای نگهداری خودرو

 برای اینکه خودرو شما از لحاظ ظاهر درونی و بیرونی، همواره سالم و زیبا به نظر برسد و به با احساس خوب بتوانید از آن استفاده کنید، باید از ظاهر آن با روش های مدرن نگهداری کنید؛ به خصوص برای کسانی که ظاهر خودرو برای آنها مهم است و دارای خودروهای مدل بالا مانند بنز، پورشه، بی‌ام و، پورشه، مازراتی، هیوندا، کیا، تویوتا و لکسوس هستند. در ادامه برخی از این روش ها و مزایای آنها به طور کامل بیان شده است.

دیتیلینگ خودرو چیست؟

دیتیلینگ خودرو، یکی از مراقبت های پیشگیرانه مهمی است که باید برای خودرو انجام شود که شامل تمیز کردن کامل  خودرو هم به صورت داخلی و هم بیرونی می شود. به عبارتی می توان بیان کرد که دیتیلینگ خودرو شامل تمیز کردن محفظه موتور، جاروبرقی و شامپو زدن برای از بین بردن کثیفی و گرد و غباری است که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نخواهد بود. تمیز کردن چرم، تمیز کردن شیشه ها، قطعات پلاستیکی، داشبورد و خوشبو کردن آن نیز همگی از مواردی است که در دیتیلینگ خودرو انجام می شود.

دیتیلنیگ بیرونی خودرو شامل شستشوی کامل با شوینده های مخصوص، استفاده از واکس و بسیاری موارد دیگر می شود. به طور کلی فرایند دیتیلنیگ شامل مراحل مختلفی است که در ادامه ذکر شده است.

  • ضد عفونی (شستشو و تمیز کردن اساسی خودرو با مواد شوینده مخصوص و با دستگاه های مدرن)
  • تمیز کردن فضای داخلی و بیرونی خودرو
  • رفع عیوب رنگ و اصلاح آن
  • واکس زدن و محافظت از رنگ بدنه خودرو

مزایای دیتیلینگ خودرو

این نوع نگهداری خودرو مزایای متعددی دارد که عبارت است از:

  • درخشش خودرو شما را بازیابی می کند و بدون گرد و غبار، موجب براق شدن آن شود.
  • موجب از بین بردن بوهای ناخواسته داخل خودرو می شود.
  • خودرو را برای مدت طولانی در وضعیت سالم نگه می دارد.
  • ارزش خودرو را افزایش می دهد.

برای استفاده از دیتیلینگ خودرو، پولیش، نانو سرامیک، صافکاری PDR مجتمع خدمات خودرویی برتر می توانید با شماره تلفن 02177167674 تماس بگیرید.

تعمیر خودرو لوکس

پولیش خودرو چیست؟

پولیش خودرو شامل همه مواردی مانند حذف کثیفی، گرد و غبار و سایر ذرات خاک از روی بدنه خودرو و به حداقل رساندن خط و خش یا سایر عیوب رنگ در آن است.

مزایای پولیش خودرو

  • از بین بردن خراش های جزبی یا عمده در رنگ بدنه خودرو
  • بازیابی ریزش رنگ
  • درخشندگی به رنگ بدنه خودرو
  • تثبیت رنگ

نانو سرامیک خودرو چیست؟

با استفاده از نانو سرامیک روی بدنه خودرو، لایه هایی روی رنگ بدنه خودرو ایجاد می شود که مانع آسیب به آن خواهد شد. نانو سرامیک خودرو یکی از راه های اصلی برای محافظت از رنگ بدنه خودرو در برابر نور خورشید، گرد و غبار و آلودگی ها است. همچنین موجب درخشش و شفافیت آن می شود. کیفیت این نوع روش نگهداری خودرو به نوع نانو سرامیک و تعدادهای لایه آن بستگی دارد.

مزایای نانو سرامیک خودرو

  • محافظت از رنگ بدنه خودرو دربرابر عوامل خارجی
  • درخشندگی به رنگ محو شده
  • آبگریزی (در هنگام بارش برف و باران آسیبی به رنگ بدنه وارد نمی شود و قطرات باران بر روی آن نمی ماند)

صافکاری PDR چیست؟

زمانی که خودرو شما بر اثر حادثه ای دچار فرورفتگی شده است، می توان با ابزارهای مدرن  PDR این نوع فرورفتگی را بدون اینکه آسیبی به رنگ اصلی بدنه خودرو وارد شود، برطرف کرد. به این نوع صافکاری، صافکاری PDR یا مدرن گفته می شود.

مزایای صافکاری PDR

  • صافکاری بدون نقاشی و بدون آسیب به رنگ اصلی خودرو
  • جلوگیری از افت قیمت
  • عدم نگرانی از تطبیق رنگ با بدنه خودرو

هدف نهایی از نگهداری خودرو با روش های مدرن این است که با بازگرداندن درخشش رنگ بدنه، خودروی شما کاملاً جدید به نظر برسد.

مدت زمان نگهداری خودرو با روش های مدرن

دیتیلینگ خودرو، صافکاری مدرن و نانو سرامیک، فرایند پیچیده ای است که باید با دقت بیشتری انجام شود. بنابراین با توجه به مشکلات خودرو، میزان ساعت نگهداری خودرو متغیر است.

هر چند وقت یکبار باید نگهداری خودرو انجام شود؟

فاصله زمانی که باید خدمات نگهداری (دیتیلینگ خودرو، صافکاری PDR  و نانو سرامیک) را برای خودروی خود انجام دهید، بستگی به استفاده و آسیب های فرسودگی ناشی از آن دارد؛ اما اکثر کارشناسان پیشنهاد می کنند که خدمات نگهداری خودرو را 2 تا 3 بار در سال یا هر 3 تا 4 ماه یک بار انجام دهید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله تعمیرگاه خودرو وارداتی پیشنهاد می شود.

تعمیر و نگهداری خودرو لوکس

انتخاب بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات نگهداری خودرو

هنگام انتخاب مرکز خدمات نگهداری خودرو باید عوامل مهمی که در ادامه بیان می شود، مورد توجه قرار گیرید.

ابزار و تجهیزات مخصوص: اطمینان حاصل کنید که مجتمع خدمات خودرویی که برای انجام دیتیلینگ خودرو، صافکاری مدرن و نانو سرامیک انتخاب می‌کنید، همه ابزار، تجهیزات و تخصص مورد نیاز برای انجام روش های نگهداری خودرو را دارد.

مشاهده نمونه کار: ضروری است که نمونه کارهایی که برای نگهداری انواع خودرو انجام داده  شده، بررسی کنید.

گارانتی خدمات و تضمین کیفیت: ارائه دهنده ای که برای انجام خدمات نگهداری خودرو با روش های مدرن انتخاب می کنید، باید تضمین کیفیت را ارائه دهد و در جهت رضایت مشتری تلاش کند.

اگر به دنبال مکان مناسبی برای دریافت دیتیلینگ خودرو، صافکاری مدرن و نانو سرامیک هستید، مجتمع خدمات خودرویی برتر، می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

استفاده از مجتمع خدمات خودرویی برتر برای نگهداری خودرو با روش مدرن مزایای بسیاری مانند کیفیت روش های نگهداری، روند سریع و بسیاری موارد دیگر را برای شما به ارمغان می آورد.

مجتمع خدمات خودرویی برتر با کادری مجرب و آموزش دیده، دارای چند سال سابقه درخشان در زمینه خدمات خودرو با مدارک بین المللی است.

مجتمع خدمات خودرویی برتر ارائه کننده انواع خدمات مانند صافکاری مدرن PDR، لیسه گیری، نقاشی، موج گیری بدنه، نانو سرامیک، صفرشویی تخصصی، احیا و ریکاوری رنگ بدنه، تعمیرات موتور و گیربکس، سرویس جلوبندی، نصب آپشن، سرویس های دوره ای، چرم دوزی، کاور بدنه، تیونینگ، فیس لیفت با کیفیت بالا و به شکل تخصصی است.

همچنین مفتخر به برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های PDR و  Detailing، لیسه گیری به صورت انفرادی از سراسر کشور عزیزمان است که در آینده نه چندان دور این دوره ها به صورت گروهی برگزار خواهد شد.

برای استفاده از خدمات مجتمع خودرویی برتر می توانید از طریق لینک زیر تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *