مقالات

دیتیلینگ خودرو بی ام و (BMW)

دیتیلینگ خودرو بی ام و - مجموعه خودرویی برترکار

کمپانی آلمانی BMW در سال 1916 در زمینه تولید خودرو فعالیت خود را شروع کرد و تا هم اکنون نیز اتومبیل های BMW همیشه پرطرفدار و پرفروش بوده اند. خدمات دیتیلینگ خودرو بی ام و شامل روشهایی است که جهت زیباسازی و بهبود و ترمیم رنگ بدنه و رفع عیوب خارجی و داخلی آن انجام می شود. در واقع با دیتیلینگ ، خودروی شما مانند روز اول نو می شود.

چنانچه در مورد دیتیلینگ خودروی خود هنوز هم مردد هستید و یا تصور می کنید که دیتیلینگ خودرو مقرون به صرفه نیست در این مقاله با مجموعه خدمات خودرویی برتر همراه باشید.

ویژگی های دیتیلینگ خودرو بی ام و

دیتیلینگ خودرو نه تنها ظاهر اتومبیل شما اعم از بدنه ، لاستیک ، رینگ ، چراغ و … را بهبود می دهد بلکه در دیتیلینگ کلیه قطعات و جزئیات درون ماشین نیز تمیز و اصلاح می گردد. خدماتی از قبیل پولیش کاری و پوشش سرامیک هم در این روش بر روی خودرو انجام می شود.

اگر دلتان می خواهد دستی به سر و روی خودروی BMW خود بکشید و یا اقدام به خرید یک خودروی BMW دست دوم کرده اید و دوست دارید که مانند روز اول نو و زیبا شود ، می توانید با خدمات خودرویی برتر کار تماس بگیرید .

خدمات خودرویی برتر علاوه بر دیتیلینگ خدمات دیگری نظیر صافکاری PDR ، نانوسرامیک ، فیس لیفت ، نصب آپشن ، تعمیر موتور و گیربکس و … را نیز انجام می دهد.

دیتیلینگ خودرو بی ام و - ویژگی های دیتیلینگ BMW

چرا کیفیت مواد در دیتیلینگ اهمیت دارد؟

دیتیلینگ خودروی بی ام و در چند مرحله انجام میشود تا همه بخشها اعم از درونی و بیرونی به خوبی تمیز شوند. در این فرآیند باید از شوینده ها و مواد براق کننده حرفه ای استفاده شود تا به مرور زمان موجب آسیب به رنگ بدنه و یا پوشش داخلی خودرو نشود.

برخی شوینده ها دارای مواد شیمیایی نامناسبی برای رنگ بدنه و روکشهای خودرو هستند که لازم است از آنها در دیتیلینگ خودرو BMW استفاده نشود. در مجموعه خدمات خودرویی برتر از بهترین شوینده های خودرو با بهترین کیفیت استفاده می شود زیرا کیفیت برای این مجموعه بسیار حائز اهمیت است.

در دیتیلینگ خودرو بی ام و چه فعالیتهایی انجام میشود؟

  • پولیش کردن اجزاء بیرونی و داخلی خودرو
  • واکس کردن رنگ بدنه
  • ایجاد پوشش نانو سرامیک
  • اجراء کاور محافظ بدنه

این نکته حائز اهمیت است که پولیش کردن، واکس خودرو و پوشش نانو سرامیک می تواند رنگ خودرو شما را از عوامل خارجی حفاظت کند. از شوینده های مخصوص و تجهیزات لازم در همه مراحل دیتیلینگ استفاده میشود .

ضمنا عملیات دیتیلینگ شامل مکانیکی فنی ، صافکاری و رنگ کاری نمیشود اما کارهای ساده تری مثل صافکاری جزئی و لیسه گیری برای زیبا شدن بدنه خودرو انجام می شود.

دیتیلینگ خودرو بی ام و - چرا دیتیلینگ اهمیت دارد

اهداف دیتیلینگ خودرو

  • ترمیم و ریکاوری رنگ بدنه خودرو و بهبود آن
  • از بین بردن خراشهای کوچک و چرخشی روی بدنه خودرو
  • صرفه جویی در هزینه و وقت جهت نظافت خودرو
  • پاک کردن جرم های روی صندلیها ، داشبورد ، رودری ها و سایر قسمتهای داخل خودرو
  • افزایش عمر قطعات داخلی و خارجی خودرو

دیتیلینگ خودرو با کارواش چه تفاوت هایی دارد؟

در کارواش نظافت و شستشوی خودرو بصورت سطحی انجام می شود و این فرآیند نهایتا 20 دقیقه زمان می برد در حالیکه دیتیلینگ یک کار تخصصی و حرفه ای است که چیزی بیش از شستشو سطحی است.

در دیتیلینگ خودرو یک شستشوی عمیق همراه با مواد شوینده مخصوص و تجهیزات کامل انجام می شود و مدت زمان انجام این کار نیز طولانی تر است.

کلام آخر

خودروهای بی ام و یکی از پرفروش ترین و محبوبترین خودروهای جهان هستند که توسط کمپانی آلمانی BMW تولید می شوند. معمولا صاحبان خودروهای گران قیمت بی ام و نسبت به تمیز و مرتب نگهداشتن آن بسیار حساس هستند تا خط و خشی روی آن نیفتد ولی با این حال هر از گاهی باید نسبت به نظافت کلی خودرو اقداماتی را انجام داد.

هم اکنون تعمیرگاههای زیادی در زمینه تعمیرات و دیتیلینگ خودروهای لوکس نظیر بی ام و فعالیت می کنند که یکی از بهترین آنها مجموعه خدمات خودرویی برتر است. در این مجموعه دیتیلینگ خودروی بی ام و شما با بالاترین کیفیت و بهترین مواد و تجهیزات انجام می شود. برای مشاوره رایگان با کارشناسان خدمات خودرویی برتر می توانید با شماره 02177167674  تماس بگیرید.

دیتیلینگ خودرو بی ام و در تهران

خدمات خودرویی برتر با کادری آموزش دیده ، دارای چند سال سابقه درخشان در زمینه خدمات خودرو و گذراندن دوره های آکادمی و دارای مدارک بین المللی  است. 

مجتمع خدمات خودرویی برتر ارائه کننده انواع خدمات مانند صافکاری مدرن PDR ، لیسه گیری ، نقاشی ، موج گیری بدنه ، نانو سرامیک ، صفرشویی تخصصی ، احیا و ریکاوری رنگ بدنه ، تعمیرات موتور و گیربکس ، سرویس جلوبندی، نصب آپشن، سرویس های دوره ای، چرم دوزی، کاور بدنه ، تیونینگ ، فیس لیفت با کیفیت بالا و به شکل تخصصی است.

همچنین مفتخر به برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های PDR و  Detailing ، لیسه گیری به صورت انفرادی برای دوستانی از سراسر کشور عزیزمان بوده است که در آینده نه چندان دور این دوره ها به صورت گروهی و مکرر برگزار خواهد شد. از اینستاگرام خدمات خودرویی برتر  دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *