مقالات

دیتیلینگ خودروهای لوکس

دیتلینگ خودروهای لوکس - مجتمع خودروی برتر

یکی از ضروری ترین کارها برای خودروهای لوکس و لاکچری دیتیلینگ است. برخی افراد به اشتباه تصور می کنند دیتیلینگ همان نظافت و شستشوی معمولی خودرو است در صورتی که مراحل دیتیلینگ خودروهای لوکس کاملا متفاوت است .

اگر از طرفداران خودروهای لوکس هستید و یا به دیتیلینگ خودرو علاقه دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید. مجموعه خدمات خودرویی برتر کار ارائه دهنده بهترین خدمات دیتیلینگ خودرو ، صافکاری PDR ، نانوسرامیک و … در تهران می باشد . کافیست با این مرکز تماس بگیرید.

مزایای دیتیلینگ خودروهای لوکس چیست؟

  • براق شدن و افزایش جذابیت ظاهری خودرو
  • محافظت از بدنه با لایه های نانو سرامیک
  • جلوگیری از آسیبهای دائمی به خودرو
  • مقاومت بیشتر در برابر خط و خش
  • جلوگیری از آفتاب سوختگی سقف و بدنه خودرو با استفاده از مواد مخصوص دیتیلینگ

مطلب مرتبط: نکات بعد از دیتیلینگ خودرو

دیتیلینگ خودروهای لوکس - مزایای دیتیلینگ خودرو

مراحل دیتیلینگ خودروهای لوکس

مرحله 1 : زیرشویی خودرو

در این مرحله قسمت های زیرین خودروی لوکس نظافت و شستشو میشود . گلگیرها و چرخهای اتومبیل هم جزء قسمتهای زیرین شسته و نظافت می شوند. تمیز کردن قسمتهای زیری خودرو بین 2 تا 4 ساعت بسته به میزان کثیفی خودرو زمان می برد زیرا کلیه قسمتهایی که در اثر روغن ، بنزین و آلودگی های مسیر کثیف شده اند باید نظافت شوند.

صفر شویی تخصصی خودرو از مواردی است که به علت تمیزی قطعات داخلی خودرو مانند موتور خودرو باعث بهبود و کارایی خودرو می شود.

مرحله 2 : شستشوی بدنه بیرونی اتومبیل

در این مرحله بدنه بیرونی خودرو به خوبی شسته و تمیز می شود و کلیه کثیفی ها از آن پاک می شود. برای شستشوی بدنه خودرو از شوینده ها و ابزار مخصوصی استفاده می کنند که از آن جمله می توان به برس های مخصوص اشاره کرد.

مرحله 3 : پولیش کاری بدنه

واکس خودرو پس از دو مرحله بالا انجام می شود. در این مرحله همه خط و خشهای سطحی بدنه اتومبیل پاک می شوند که معمولا بصورت دایره ای شکل و کدر مشاهده می شوند. برای پولیش کاری از دستگاههایی نظیر روتاری یا دوال اکشن استفاده میشود.

مرحله پولیش کاری به دلیل حساسیت بالای کار ممکن است یک تا چند روز طول بکشد زیرا این کار مرحله به مرحله انجام میشود. مرحله پولیش کاری در واقع بیشترین زمان در دیتیلینگ خودروهای لوکس را به خود اختصاص میدهد و تلاش زیادی نیاز دارد.

دیتیلینگ خودروهای لوکس - شستن چرخها و رینگها

مرحله 4 : اجرای پوشش محافظ بدنه

پس از این همه زحمتی که برای نظافت و از بین بردن خط و خش خودروی لاکچری کشیده شد باید کاری کرد تا در آینده بدنه خودرو کمتر آسیب ببیند و دیرتر کثیف و آلوده شود. برای این کار از واکسهای مخصوصی استفاده می کنند . در مجموعه خدمات خودرویی برتر برای برق انداختن بدنه خودروها از نانو سرامیک خودرو با بهترین کیفیت استفاده می شود.

مرحله 5 : تمیز کردن داخل خودرو

داخل خودروهای لوکس جزئیات زیادی دارند و بایستی با دقت و حوصله نسبت به تمیز کردن آنها اقدام کرد. موادی که برای نظافت داخل خودرو استفاده می شوند مخصوص این کار تولید می شوند تا به اجزای خودرو آسیب نرسانند.

برای تمیزکاری داخل خودرو ابتدا همه قسمتهایی را که می توان از خودرو خارج کرد نظیر صندلی ها خارج نموده و سپس به تمیز کردن می پردازند. سطوح پلاستیکی ، رودری ها ، روکش صندلی ها ، کف خودرو و زیرپایی ها همه و همه با شوینده های مخصوص شسته شده و نظافت می شوند. تمیزکاری داخل خودرو موجب می شود تا هرگونه بوی نامطبوع از قبیل بوی سیگار ، نم و رطوبت و … نیز از بین برود.

مطلب مرتبط: ریکاوری رنگ بدنه خودرو

دیتیلینگ خودروهای لوکس - تمیزکاری داخل خودرو

هزینه دیتیلینگ خودروهای لاکچری

دیتیلینگ خودرو در مراکز مختلف با قیمت های متنوعی انجام می شود ولی در کل هزینه دیتیلینگ خودرو به کیفیت و نوع سرویس و خدمات ، نوع مرکز ، نوع خودرو (داخلی یا خارجی) ، سطح بدنه و نوع تجهیزات به کار رفته بستگی دارد .

شما می توانید با مرکز خدمات خودروی برتر تماس گرفته و از کارشناسان مربوطه استعلام قیمت داشته باشید و سپس خدمات دیتیلینگ را دریافت نمایید .

کلام آخر

اگر صاحب یکی از خودروهای لوکس نظیر بنز ، پورشه ، بی ام و ، مازراتی ، کیا ، هیوندا ، لکسوس ، تویوتا ، ولوو و … هستید می توانید دیتیلینگ ، نانو سرامیک و صافکاری PDR خود را با خیال راحت به مجموعه خودروی برتر بسپارید .

مجتمع خدمات خودرویی برتر با سالها تجربه و سابقه درخشان در زمینه خدمات خودرو و دارا بودن مدارک بین المللی آماده ارائه انواع خدمات خودرویی به شما عزیزان می باشد.

در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *