صافکاری مدرن PDR, مقالات

صافکاری پی دی ار در شرق تهران

صافکاری پی دی ار در شرق تهران - مجتمع خدمات خودرویی برتر

صافکاری پی دی ار در شرق تهران : صافکاری PDR (Pointless Dent Repair) روشی جدید برای ترمیم و بازسازی بدنه خودروها بدون رنگ آمیزی و چکش زدن است.

در روش پی دی آر با تجهیزات مخصوص PDR از سطح داخل قسمت فرو رفتگی نیرویی در خلاف جهت فرو رفتگی اعمال می شود تا بدون اینکه رنگ خودرو آسیب ببیند فرو رفتگی به حالت اولیه برگردد.

اگر قصد دارید خودروی خود را مانند روز اول نونوار کنید و یا به تازگی تصادفی داشته اید که می خواهید بدون کم شدن ارزش خودرو نسبت به تعمیر آن اقدام کنید با مجتمع خدمات خودرویی برتر، بهترین صافکاری پی دی ار در شرق تهران تماس بگیرید.

این مجموعه علاوه بر صافکاری PDR خدمات دیگری اعم از دیتیلینگ خودرو ، نانو سرامیک ، نصب آپشن ، تعمیر موتور و گیربکس و … را نیز ارائه می دهد. کافیست با شماره 09122476040 تماس بگیرید.

چه قسمتهایی از بدنه خودرو با صافکاری PDR قابل ترمیم است ؟

قسمتهایی از بدنه اتومبیل شما که جنس فایبرگلاس (پلاستیک) دارند نظیر سپر خودرو با پی دی آر قابل ترمیم نیستند و تنها قسمتهایی از بدنه که دست یا دستگاه پی دی آر می تواند در آن برای انجام کار قرار گیرد قابل ترمیم با روش PDR هستند.

در برخی خودروها رکابها به دلیل استحکام بالا به حالت اولیه برنمی گردند پس نمی توان پی دی آر روی آنها انجام داد. مهارت در صافکاری به روش پی دی ار بسیار مهم است چرا که اگر صافکار مهارت کافی نداشته باشد ظاهر خودرو تغییر مثبتی نخواهد کرد و در آخر مجبور به صافکاری با رنگ خواهید شد.

مجتمع خودرویی برتر صافکاری پی دی آر را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد و PDR بسیاری از خودروهای لوکس را در کارنامه کاری خود دارد که می توانید با مراجعه به اینستاگرام ما نمونه کارها را مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی: دیتیلینگ خودرو

صافکاری پی دی ار در شرق تهران - قسمتهای قابل ترمیم در پی دی ار

تفاوت صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ چیست ؟

با توجه به ضربه هایی که به خودرو وارد شده و میزان آسیبی که بدنه خودرو و رنگ بدنه دیده باید یکی از دو روش با رنگ یا بدون رنگ را برای ترمیم بدنه استفاده کرد. بعضی اوقات به دلیل آسیب زیاد قطعه آسیب دیده باید تعویض شود و این به انتخاب مشتری و صاحب ماشین است که قطعه را تعویض کند یا نسبت به صافکاری آن اقدام نماید.

تعویض قطعه قطعا سرعت کار را افزایش می دهد ولی باید به این نکته توجه داشت که موجب افت قیمت در خودرو می شود. اگر ضربه ای که به خودرو وارد شده بیش از حد آن قسمت را دفرمه نکرده باشد یا رنگ بدنه آسیب ندیده باشد میتوان با صافکاری پی دی آر آن را به شکل اول در آورد.

صافکاری بدون رنگ تنها با تجهیزات و میله های مخصوص انجام می شود بدون اینکه نیاز به رنگ کردن داشته باشد ولی در مواقعی که رنگ خودرو در اثر تصادف ریخته به ناچار باید از صافکاری با رنگ استفاده کرد که البته از قیمت خودرو در هنگام فروش کم می کند.

مطلب پیشنهادی: ریکاوری رنگ بدنه خودرو

نحوه استفاده از میله های پی دی آر

در روش PDR ، صافکار ابتدا قطعه موردنظر را گرم نموده و با استفاده از ابزارها و میله های مخصوص صافکاری پی دی آر نسبت به برطرف نمودن تورفتگی اقدام می کند.

بعضی مواقع نیز نیازی به گرم کردن قطعه نیست چرا که صافکار براساس تجربه و مهارت خود منشاء تغییر حالت را تشخیص می دهد و تنها با چند فشار مشکل را حل می کند.

صافکاری پی دی ار در شرق تهران - تفاوت صافکاری با رنگ و بی رنگ

مزایای صافکاری PDR چیست ؟

در صافکاری پی دی آر به دلیل اینکه رنگ خودرو از بین نمی رود افت قیمت بسیار کم و ناچیز است و همچنین زمان کمتری برای تعمیر خودرو اختصاص خواهید داد و همچنین جلوه و زیبایی خودرو شما کم نمی شود .

روش PDR به دلیل عدم استفاده از رنگهای گران و شیمیایی با محیط زیست نیز بسیار سازگار است و در بعضی مواقع از صافکاری سنتی بصرفه تر نیز هست.

هزینه صافکاری پی دی ار در شرق تهران

هزینه صافکاری PDR به محل آسیب و فرو رفتگی ، مقدار فرو رفتگی و همچنین نوع خودروی شما بستگی دارد. مثلا صافکاری پی دی آر در قسمتهایی که ورق دولایه است سخت تر است و هزینه بیشتری نیز دارد چرا که زحمت و زمان بیشتری برای تعمیر نیاز دارد.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دقیق صافکاری PDR با مجتمع خدمات خودرویی برتر تماس بگیرید . مطمئن باشید که منصفانه ترین قیمت ها در انتظار شما هستند.

صافکاری PDR را با مجتمع خدمات خودرویی برتر تجربه کنید

مهارت در صافکاری پی دی آر حرف اول را می زند . خصوصا در خودروهای لوکس و گران قیمت خارجی کمی بی دقتی و بی تجربگی می تواند هزینه گزافی داشته باشد.

مجتمع خدمات خودرویی برتر با کادری مجرب و با به روزترین تجهیزات بهترین خدمات از قبیل صافکاری پی دی آر ، دیتیلینگ خودرو ، نانو سرامیک و … را برای خودروهای خارجی و داخلی در کمترین زمان و اسرع وقت ارائه می دهد.

صافکاری پی دی ار در شرق تهران - صافکاری مدرن پی دی ار

صافکاری PDR با مجتمع خودرویی برتر

مجتمع خدمات خودرویی برتر با کادری مجرب و آموزش دیده ، دارای چند سال سابقه درخشان در زمینه خدمات خودرو و گذراندن دوره های آکادمی و دارای مدارک بین المللی  است.

مجتمع خدمات خودرویی برتر ارائه کننده انواع خدمات مانند صافکاری مدرن PDR ، لیسه گیری ، نقاشی ، موج گیری بدنه ، نانو سرامیک ، صفرشویی تخصصی ، احیا و ریکاوری رنگ بدنه ، تعمیرات موتور و گیربکس ، سرویس جلوبندی ، نصب آپشن ، سرویس های دوره ای ، چرم دوزی ، کاور بدنه ، تیونینگ ، فیس لیفت با کیفیت بالا و به شکل تخصصی است.

همچنین مفتخر به برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های PDR و  Detailing، لیسه گیری به صورت انفرادی برای دوستانی از سراسر کشور عزیزمان بوده است که در آینده نه چندان دور این دوره ها به صورت گروهی برگزار خواهد شد.

در اینستاگرام همراه خدمات خودرویی برتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *